Bingöl Karlıova da bütün hafta yağmur yağdı. Bu gün sabah uyandığımda hava acık ve sıcaktı bende fırsat bu fırsat deyip kısa bir gezi yaptım.
Muş Varto da alabalık tesisi var, sevdiğim bir mekan.
gezi rotası(yaklaşık 50 km)
[IMG][/IMG]
Yoldan ilk fotoğraf. gökyüzü bulutlarla kaplanınca yağmura yakalanmamak için dua ettim.
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]

Yolda bir kaç yerde durup fotoğraf çekiyorum. Dağ ve yeni yeni yeşillenen çayırlar ve otlayan koyunları görünce keyfim geliyor.


[IMG][/IMG]
Buralarda tabiat yeni uyanıyor.
[IMG][/IMG]
Varto alabalık tesisleri iki dağın arasında ve yanı başında güzel bir dere akan güzel bir mekan. Güzel bir öğle yemeğinden sonra geri döndüm.

Karlar yeni eridi bu sebeple dereler gür ve bulanık akıyor.
[IMG][/IMG]
Alabalık havuzları
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
Varto ilçe merkezi.
[IMG][/IMG]
Şimdiye kadar yaptığım motosiklet yolculukların hemen hemen tamamını yalnız yaptım. Yalnız yolculuk yapmanın en büyük sıkıntısı kendi fotoğrafını çekme olayı.
[IMG][/IMG]

NOT: bu küçük gezi sırasında motosikletimin yeni değiştirdiğim yağını test etme fırsatım oldu. Daha önce kullandığım yağ İpone 10/40 tam sentetik yağdı çok memnundum vites geçişleri çok harikaydı. Yeni koyduğum yağ Yamalube 10/40 tam sentetik yağ. hiç memnun kalmadım, vites geçişleri sertleşti özellikle 2. ve 3. viteslerde sıkıntı yaşadım. yağın bu kadar fark edeceğini hiç tahmin etmezdim. Eve gelir gelmez ilk işim ipone tam sentetik yap sipariş etmek oldu,gelir gelmez değiştireceğim.